Túlzott könnyelműség, állítaná a legtöbb szülő, ha azt javasolnánk nekik, hogy fizetésük felét bízzák a gyerekükre – és nem is tévednének. A gyereknek, mint olyan sok mindent, a pénz értékét és kezelését is lépésről lépésre tanítjuk. Először kisebb összegekkel, a zsebpénzükkel gazdálkodhatnak, majd egyre nagyobb összegek felett rendelkezhetnek és egyre nagyobb súlyú döntéseket kell meghozniuk, miközben a pénzkeresés is nehezebbé válik. A mobilköltésekkel sincs ez másként: a szülőknek kell a kereteket és a lehetőségeket kijelölni, és most ehhez nyújt segítséget a Kid Mobilirányító funkció, amellyel beállítható, hogy a gyerek milyen, a telefonszámlát döntően befolyásoló szolgáltatásokat érhet el a mobiljához tartozó előfizetéssel.
A gyerekeknek nem adunk korlátlan hozzáférést a bankszámlánkhoz, miért kapnának vég nélküli lehetőségeket a mobilvásárlásoknál?
A Kid Mobilirányítón keresztül beállítható, hogy a gyerekek tudnak-e (egy adott telefonszámhoz) plusz adatot vásárolni, illetve beállítható, hogy elérhető-e számukra az SMS-ben megrendelhető fizetős szolgáltatások vásárlása (pl. vásárolhat-e "arany tallért" vagy "plusz életet" a videojátékban).
A Kid Mobilirányítón keresztül díjmentesen beállíthatók az alábbi szolgáltatások
A Kid Mobilirányító a Vodafone Family előfizetők számára érhető el és legfeljebb 5 telefonszámot lehet kontrollálni egy családon belül.
A Kid Mobilirányító funkció a My Vodafone applikáció Family menüjén keresztül érhető el, további részleteket a funkcióról itt olvashasz.
A My Vodafone applikáció Vodafone-os ügyfeleknek elérhető a Google Playben és az Apple Store-ban is.